Dat we Facebook nodig hebben voor onze organisatie weten we ondertussen. Maar welke andere sociale media kunnen we nog inzetten? In een workshop van 2,5 uur vol praktijkvoorbeelden krijg je een overzicht van de belangrijkste media. Voor leden is de workshop gratis.
De workshop besteedt vooral aandacht aan de mogelijkheden van Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google+, YouTube en Twitter voor onze organisatie. Dat gebeurt aan de hand van enkele tientallen praktijkvoorbeelden uit social profit en overheid.
De workshop bestaat uit 1 sessie van 2,5 uur. Die vindt tweemaal plaats, op 20 januari en 10 februari, van 14 tot 16.30 uur in het Leuvense museum M. (Het is dus tweemaal dezelfde workshop.)
Deelnemen kost slechts 30 euro. Leden betalen niets. Alle deelnemers krijgen ook een voucher van 30 euro voor een van de opleidingen sociale media van Publiek Centraal.
Inschrijven kan hier.
2 reacties op “Welke sociale media voor onze organisatie?”
Hej, dat is een screen dat mij bekend voorkomt 🙂 Zijn we met visitgent een praktijkvoorbeeld?
Zeker weten, Nathalie 🙂 Gebruiken we al een tijdje in onze opleidingen sociale media.