Categorieën
training+coaching

Storytelling is het buzzwoord in communicatie

Storytelling is tegenwoordig het buzzwoord in communicatie. Maar wat betekent het eigenlijk? En hoe kunnen we er als organisatie meer publiek mee bereiken? Een nieuwe opleiding legt het allemaal uit.

Storytelling betekent onder meer: verhalen in plaats van slogans. En dat is goed nieuws voor social profit en overheid, want onze organisaties grossieren in authentieke verhalen. Alleen moeten we die vinden. En ze in onze communicatie verwerken.

Wat is storytelling precies? En hoe bouwen we een goed verhaal op? Hoe creëren we een spanningsboog?

Op welke manier verwerken we verhalen in onze website, onze sociale media, onze visuele communicatie en onze presentaties?

Steve Jobs

En wat kunnen we leren van campagnes als de Fuck the poor? En van de presentaties van Steve Jobs, de meester van de storytelling?

Op deze en andere vragen krijg je antwoord in een nieuwe training+coaching, op 24 februari en 19 maart in Brussel. Tussen beide sessies kunnen alle deelnemers met hun vragen terecht bij een coach.

Inschrijven kan hier.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.