Robin ibens – Shaved Monkey

Be emotional. Onderweg naar een nieuwe wereld

Spreker

Robin ibens is CEO / Founder van Shaved Monkey. Geboren om betekenis te zoeken en vertellen. Master Psychologie. Loopbaan in verschillende sectoren waar storytelling impact heeft; politiek, televisie, hulpverlening.

Inhoud

Verhalen hebben de kracht om de wereld te veranderen. Jongeren als Greta Thunberg en Anuna de Wever wijzen ons op de nood aan een andere toekomst.

In deze sessie neemt Robin ibens, storyteller voor de betekeniseconomie, je mee in waarom en hoe krachtige verhalen van organisaties de wereld van morgen anders en beter kunnen maken.

Hij is er heilig van overtuigd dat generatie Z deze fundamentele shift in het komende decennium zal realiseren. We kunnen dus maar beter goed luisteren, open staan voor hun inzichten en samenwerken. Hoe? Dat hoor je hier.

Centrale vragen

  • Hoe en waarom moeten we goed luisteren naar de nieuwe generaties?
  • Hoe bereik je hen uberhaupt?
  • Hoe betrek je volgende generaties in het uitstippelen van de weg vooruit?

Na deze sessie kun je

  • aan de slag met een aantal (soms confronterende) vragen over je organisatie en haar verhaal in onze huidige én toekomstige maatschappij,
  • inschatten hoe je jongeren daarin meeneemt.

Waar?

Young Room = Balzaal.

Wanneer?

11.00 tot 12.15 uur.

Curator

De Young Room wordt samengesteld door AmuseeVous en Shaved Monkey.

Publiek20 is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal, publiq, Shaved Monkey, Verhalenmakers en Vooruit, met de steun van de Stad Gent.

Wat is Publiek20?
Publiek20. Praktisch
Publiek20. Het programma
Publiek20. De deelnemers