Museumpas

De cruciale rol van online voor museumpas

Sprekers

Bart Temmerman is algemeen directeur, Ellen Van den Berghe operationeel directeur van publiq. De één is gebeten door strategie en modellen: dingen mogelijk maken. De ander heeft bakken digitale ervaring: het operationele succes verzekeren.

Inhoud

Museumpas is anderhalf jaar op de Belgische markt. Met meer dan 100.000 passen verkocht en 170 deelnemende musea mag het een succes worden genoemd.

Centrale vragen

  • Hoe online bekijken in het totale marketingplaatje?
  • Hoe marketingmiddelen alloceren over een periode en de verschillende kanalen?
  • Hoe maak je 1-1 marketing schaalbaar?

Na deze sessie kun je

  • inschatten hoe marketing automation de verlenging van museumpas succesvol maakte,
  • inzien dat silo’s (online vs andere) geen goed idee zijn,
  • begrijpen hoe moments of truth een goede leidraad zijn voor allocatie van middelen.

Waar?

Strategy Room = Theaterzaal.

Wanneer?

15.15 tot 15.45 uur.

Publiek20 is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal, publiq, Shaved Monkey, Verhalenmakers en Vooruit, met de steun van de Stad Gent.

Wat is Publiek20?
Publiek20. Praktisch
Publiek20. Het programma
Publiek20. De deelnemers