Publiek20. Demo’s

Bied je communicatiediensten aan? Stel
je dan voor aan de 500 communicatieverantwoordelijken die naar Publiek20 komen. Je kunt er demosessies en 1-op-1-sessies aanbieden.

Heb je een communicatiebureau, ben je marketingconsultant of bied je
tools of andere diensten aan die organisaties meer publiek kunnen bezorgen? Dan is Publiek20 een uitgelezen kans om jezelf voor te stellen.

500 deelnemers

Op deze inspiratiedag voor communicatie in social profit en overheid, op dinsdag 10 maart 2020 in Kunstencentrum Vooruit, verwachten we 500 mensen, vooral communicatieverantwoordelijken. De inspiratiedag is al helemaal uitverkocht!

De deelnemers komen uit alle sectoren van social profit en overheid: cultuur, zorg, sport, onderwijs, politie, leger, vakbonden …

Verschillende organisaties brengen zelfs hun hele communicatieteam mee.

Demo’s in de concertzaal

Voor Publiek20 palmen we de hele Vooruit in, tientallen sessies met
experts (Fons Van Dyck geeft de keynote), workshops, praktijkverhalen en demo’s over onder meer digitale communicatie, storytelling, sociale media, marketingstrategie, community- en jongerenmarketing.

De Concertzaal is de hele dag de hub van Publiek20. We pauzeren en lunchen er, en de hele dag door komen deelnemers er netwerken.

Bedrijven en consultants die communicatiediensten aanbieden, kunnen in de Concertzaal demo’s en 1-op-1-sessies aanbieden.

Wat bieden we aan?

Bedrijven en consultants kunnen op Publiek20 de hele dag door hun
inspirerende verhaal vertellen aan 500 communicatie- en publieksverantwoordelijken. Dat kan via:

  • een of meerdere demosessie’s van 30 minuten voor telkens 30 deelnemers (in de Concertzaal; zowel spreker als publiek bevinden zich op het podium); er staan 4 demosessies geprogrammeerd: 1 in de voormiddag, 3 in de namiddag
  • een of meerdere 1 op 1-sessies van 15 minuten met telkens 1 deelnemer, of meerdere deelnemers van eenzelfde organisatie (aan een tafel in de Concertzaal); er zijn 9 tijdsblokken mogelijk (in elk tijdsblok zijn er meerdere 1-op-1-sessies): 2 in de voormiddag, 3 tijdens de lunch, 4 in de namiddag
  • de vermelding van je bedrijfsnaam op de website van Publiek20, als onderdeel van het programma, met een link naar je eigen website
  • de mogelijkheid om de hele dag digitaal te adverteren (advertenties van maximaal 1 minuut; worden de hele dag in loop getoond, minstens 3 keer per uur) op schermen die op strategische plaatsen in de Vooruit (onthaal, Concertzaal, gangen …) staan opgesteld om het programma aan te kondigen
  • de mogelijkheid om de hele dag te adverteren in de vorm van 1 roll-up-banner (maximaal 3 meter hoog) die op een duidelijk zichtbare plaats in de Concertzaal staat opgesteld (dit is geen aparte stand; de Concertzaal leent zich niet tot het inrichten van aparte stands).

Tarieven

  • 750,- voor vier 1-op-1-sessies
  • 1.000,- voor één demosessie + vier 1-op-1-sessies
  • 1.500,- voor twee demosessies + acht 1-op-1-sessies
  • in alle tarieven is een ticket voor 2 mensen van je bedrijf inbegrepen (met catering)
  • in de tarieven is de btw (21%) niet inbegrepen

Inschrijven

Het aantal demo’s en 1-op-1-sessie is beperkt (first come, first served). Schrijf je in voor 24 januari via dit formulier.

Publiek20 is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal, publiq, Shaved Monkey, Verhalenmakers en Vooruit, met de steun van de Stad Gent.

Wat is Publiek20?
Publiek20. Praktisch
Publiek20. Het programma
Publiek20. De deelnemers