Met welke vragen kom je naar Publiek20? Stel ze vóór 10 maart al via Twitter of Facebook.
Op Publiek20, de inspiratiedag voor communicatie in social profit en overheid, kun je terecht voor tientallen sessies: over digitale communicatie, storytelling, sociale media, marketingstrategie, ambassadeurschap, community- en jongerenmarketing – en nog veel meer.
Alle 500 deelnemers – Publiek20 is uitverkocht – kunnen vooraf al hun vragen delen. Dat kan via Twitter, met de hashtag #Publiek20vraag, of in de Facebookgroep van de Publiek Centraal-community (waar je trouwens ook met heel wat andere communicatievragen en vacatures terechtkan). De sprekers bekijken deze vragen en kunnen zich op die manier nog beter voorbereiden.

Net zoals vorig jaar kun je tijdens Publiek20 inspiratie opdoen via verschillende formats: sessies met experts, workshops, praktijkverhalen van andere organisaties, demo’s van interessante tools, 1 op 1-sessies …
Keynote op Publiek20
De keynote-spreker op Publiek20 is niemand minder dan Fons Van Dyck, een van Belgiës belangrijkste communicatie-experts én bekroond auteur.
Bij de andere experts onder meer Freek Stevens over influencers, Tom Rumes over video’s maken met smartphone, en de Nederlander Danny Oosterveer over databedreven marketing.
Het volledige programma vind je vanaf eind januari op de website van Publiek20.

5 themaruimtes
Publiek20 werkt opnieuw met themaruimtes, met een
- Digital Room, samengesteld door Digiraf,
- Social Room, samengesteld door I Like Media,
- Storytelling Room, samengesteld door Verhalenmakers,
- Young Room, samengesteld door AmuseeVous en Shaved Monkey,
- Strategy Room, samengesteld door Publiek Centraal.
Elke ruimte krijgt een eigen keynote en inspirerende praktijkverhalen.
Praktijkverhalen, demo- en 1 op 1-sessies
Publiek20 staat opnieuw synoniem voor praktijkverhalen. Meer dan twintig organisaties delen een concrete ervaring met communicatie in een van de themaruimtes.
De Concertzaal is de draaischijf van de inspiratiedag. Daar vinden niet alleen het onthaal, de lunch en de pauzes plaats, je kunt er ook de hele dag binnen- en buitenlopen om iets te drinken, te netwerken, een demosessie te volgen van Social Seeder of een vraag voor te leggen aan een expert in een van de vele 1 op 1-sessies.
Publiek20 is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal, publiq, Shaved Monkey, Verhalenmakers en Vooruit, met de steun van de Stad Gent.