Maike Somers: Business as unusual op Publiek19

Hoe kan de communicatie van je organisatie de beleving bij je publiek versterken of verdiepen? Maike Somers heeft het in haar keynote op Publiek19 onder meer over eigenzinnige marketing en verrassende storytelling.

Business as UNusual heet de keynote van Maike Somers, projectmanager bij Cultuurconnect. Ze gaat erin de wereld rond op bezoek bij collega’s en organisaties met een andere kijk op hoe communicatie de beleving kan versterken of verdiepen.

Eigenzinnige marketing

Het wordt een dynamische reis langs vernieuwende publiekswerking, eigenzinnige marketing, verrassende vormen van storytelling. Praktijken die inspireren, initiatieven die aan het denken zetten of projecten die kunnen vertaald worden naar de eigen werking: Business as UNusal prikkelt de verbeelding.

Maike Somers zoekt bij Cultuurconnect samen met lokale cultuurhuizen naar andere antwoorden op uitdagingen in een digitale samenleving. Een zoektocht die een parcours volgt van reflectie, verbeelding en het zien van nieuwe mogelijkheden. Met een open blik naar buiten kijken en combineren wat ooit al bedacht is: het opent voor organisaties nieuwe perspectieven.

Experience Room

De keynote van Maike Somers staat geprogrammeerd in de Experience Room, een van de vijf themaruimtes op Publiek19, die ook helemaal wordt samengesteld door Cultuurconnect. De andere themaruimtes zijn de Social Room, Digital Room, Young Room en Storytelling Room.

Elke ruimte krijgt een eigen keynote, een workshop en inspirerende praktijkvoorbeelden en demosessies. Enkele keynotesprekers zijn al bekend.

Eric Goubin (Kortom en Thomas More Hogeschool) legt organisaties uit hoe ze hun communicatiedienst kunnen verbeteren, international framing-expert Baldwin Van Gorp (KU Leuven) hoe ze zelf hun frame kunnen bepalen, digitaal stratege Kel Wouters (So Buzzy) wat ze van commerciële campagnes op sociale media kunnen leren, en digital marketeer Herman Maes (Dailybits, Thomas More, intracto) hoe ze hun e-mailmarketing naar een hoger niveau kunnen tillen.

Algemene keynote

Impact-experte Kaat Peeters (Sociale Innovatiefabriek) volgt de hele dag en verwerkt haar indrukken in haar slotverhaal. Wie de inspiratiedag opent met de algemene keynote, maken we volgende maand bekend.

Volgende week maken we de naam van de spreker die bij het begin van de inspiratiedag voor de algemene keynote toont. Een zeer mooie naam, dat kunnen we nu al verklappen.

Inschrijvingen

De inschrijvingen voor Publiek19 lopen als een trein. Er hebben zich al bijna 300 mensen ingeschreven. Tot 15 januari geniet je vroegboekkorting.

Alle praktische info vind je op deze pagina. Meteen inschrijven kan via deze link of de knop hieronder.

Publiek19 vindt plaats op 19 maart 2019 in de Gentse Vooruit en is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal en publiq, met de steun van de Stad Gent.

Deel dit bericht

Eén gedachte over “Maike Somers: Business as unusual op Publiek19

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.