Merkstrategie uitbouwen

De impact van een sterk merk is niet te onderschatten. Ook jouw organisatie kan de voordelen ervaren van een heldere merkenstrategie.

Sterke merken zijn geen toeval. Vaak zit er achter deze sterke merken een uitgekiende merkstrategie waar scherpe inhoudelijke keuzes aan vooraf gaan.

Meer dan wat ze wél doen, blijken sterke merken heel goed te weten wat ze niét willen doen. De merkbepaling kadert dan ook meestal binnen een helder doel.

Ook jouw organisatie kan hier werk van maken en de voordelen ervaren van een heldere merkenstrategie. Je leert het allemaal in de opleiding Merkstrategie uitbouwen.

Voor wie?

  • leidinggevende medewerkers, uitvoerende medewerkers, vrijwilligers
  • social profit, overheid, bedrijven
  • beginners, semi-gevorderden

Voorkennis

Je hebt geen of beperkte ervaring met de opbouw van merken en de bijhorende merkenstrategie en je wil meer inzicht hierin krijgen.

Onderdelen

  • Wat is een merk?
  • Wat is het belang van een merk?
  • Op welke aspecten van een merk moet je zeker letten?
  • Wat is een merkarchitectuur en waarvoor is het belangrijk?

Resultaten

  • Je krijgt een helder inzicht in de opportuniteiten van een sterk merk.
  • Je kunt zelf een merk opbouwen voor je organisatie.
  • Je weet wat een merkarchitectuur is en hoe je die binnen je organisatie moet toepassen.
  • Je krijgt inzicht hoe je binnen je organisatie draagvlak kan creëren voor een sterke merkstrategie.

Aanbieder

Jeroen Naudts (Kopje Communicatie).

Lesgever

Jeroen Naudts.

Wanneer?

8 oktober 2019, van 14 tot 17 uur.

Waar?

Bedrijvencentrum De Punt, Kerkstraat 108, 9050 Gent.

Kostprijs en inschrijven

200 euro + 21 procent btw = 178,79 euro.

25 procent korting voor overheid en non-profit (= 150 euro exclusief btw).

Inbegrepen:

  • sessie
  • handleiding
  • 3 uur persoonlijke online coaching na de opleiding

Inschrijven via Jeroen Naudts.

BewarenBewaren