Categorieën
Geen categorie Publiek19

Herman Maes strooit met tips over e-mailmarketing

E-mail is nog steeds een van de belangrijkste communicatiekanalen voor organisaties. Digital marketeer Herman Maes strooit tijdens zijn keynote op Publiek19 met tips en praktijkvoorbeelden over e-mailmarketing. 

Met e-mails hebben we allemaal een haat-liefdeverhouding. We worden gedicteerd door de vele e-mails die elke dag binnenkomen in onze inbox.

Maar daarnaast is het nog steeds een van de belangrijkste en best werkende communicatiekanalen. Het juist inzetten van e-mails is nog steeds een niet te onderschatten marketingkanaal.

Tips en praktijkvoorbeelden

Op Publiek19 geeft Herman Maes tal van praktische tips over e-mailmarketing. Hij heeft het ook over het automatiseren van e-mails via marketing automation en natuurlijk over wat er nu nog mag onder die nieuwe privacyregels.

Verwacht geen droge quote-slides, wel praktische voorbeelden, screenshots en alle soorten do’s and don’ts.

Digital marketeer

Herman Maes heeft van zijn hobby als digitaal marketeer zijn werk kunnen maken, terwijl het voor hem nog steeds als een hobby aanvoelt. Sinds 2002 al is hij intensief met zijn eigen blog Dailybits.be bezig. Via deze online speeltuin heeft hij alles zelf kunnen leren en ondervinden.

Geen betere leerschool dan die met je eigen tijd en geld. Als marketingstrateeg enerzijds en docent bij Thomas More anderzijds combineert hij het ondersteunen van bedrijven met het opleiden van een nieuwe generatie marketeers.

Digital Room

Herman geeft de keynote in de Digital Room, een van de vijf themaruimtes op Publiek19.

In de Digital Room, die door digitaal strateeg Patrick De Sutter (Digiraf) wordt samengesteld, staan ook nog een workshop, een praktijkvoorbeeld en een demosessie door een expert geprogrammeerd.

De details over de slotsessie zijn ondertussen bekend. Patrick De Sutter zal in een een intensieve workshop van 60 minuten duidelijk maken hoe je jouw organisatie digitaal sterker kunt maken.

Themaruimtes met workshops

De andere themaruimtes op Publiek19 zijn de Social Room, Storytelling Room, Young Room en Experience Room. Elke ruimte krijgt een eigen keynote, een workshop en inspirerende praktijkvoorbeelden en demosessies.

Enkele keynotesprekers zijn al bekend. Eric Goubin (Kortom en Thomas More Hogeschool) legt organisaties uit hoe ze hun communicatiedienst kunnen verbeteren, international framing-expert Baldwin Van Gorp (KU Leuven) hoe ze zelf hun frame kunnen bepalen en digitaal stratege Kel Wouters (So Buzzy) wat ze van commerciële campagnes op sociale media kunnen leren. Impact-experte Kaat Peeters (Sociale Innovatiefabriek) volgt de hele dag en verwerkt haar indrukken in haar slotverhaal.

Wie de inspiratiedag opent met de algemene keynote, maken we volgende maand bekend.

Inschrijvingen

De inschrijvingen voor Publiek19 lopen als een trein. Een maand na de start van de inschrijvingen hebben zich al meer dan 270 mensen ingeschreven. Tot 15 januari geniet je vroegboekkorting.

Alle praktische info vind je op deze pagina. Meteen inschrijven kan via deze link of de knop hieronder.

Publiek19 vindt plaats op 19 maart 2019 in de Gentse Vooruit en is een initiatief van AmuseeVous, Cultuurconnect, Digiraf, FARO, I Like Media, Kortom, Mediaraven, Publiek Centraal en publiq, met de steun van de Stad Gent .

 

2 reacties op “Herman Maes strooit met tips over e-mailmarketing”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.