Categorieƫn
Facebook tips

Facebook-update van de week

Publiek Centraal Facebook Willem-Alexander

Elke dag een bericht op je Facebookpagina moet het streefdoel zijn. Anders word je minder zichtbaar.

Als je eigen organisatie je te weinig inspiratie biedt, dan kun je altijd bij de actualiteit te rade gaan. Met wat creativiteit vind je altijd wel een link tussen een belangrijk nieuwsitem en jouw organisatie. Zoals deze erfgoedbiblliotheek, die zijn wagonnetje vasthaakte aan het Nederlandse koningsfeest.

Als je voldoende gewicht kunt geven aan zo’n link met de buitenwereld, dan toon je ook meteen dat je als organisatie niet op een eiland leeft. En dat is wat mensen steeds meer verwachten van organisaties: betrokkenheid bij de rest van de samenleving.

Over dit aspect en nog vele andere leer je alles in de training+coaching Meer publiek met onze Facebook-pagina, vanaf 28 mei.

2 reacties op “Facebook-update van de week”

Oei, wat merkt mijn getraind correctorsoog daar op? ’t Is je vergeven, hoor, Rudy. ’t Is vrijdag voor iedereen en wat je schrijft, wordt (!) daardoor niet minder interessant.

Had hem al gezien en gecorrigeerd. Maar te laat dus šŸ™ Dat wordt een week lang water en brood.
Maar zeer blij dat de stukjes zo goed gelezen worden, Ilse.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.