Categorieën
inspiratiedagen Publiek21

De vierde naam voor Publiek21: Delphine Van Belleghem

Hoe kan je Instagram Stories inzetten voor je communicatie? Communicatietrainer Delphine Van Belleghem legt het op 25 maart uit tijdens Publiek21. Na Hanan Challouki, expert inclusieve communicatie, Maarten Vansteenkiste, motivatiepsycholoog, en schrijfexpert Bavo Van Landeghem, is Delphine de vierde spreker op de inspiratiedag.

Delphine Van Belleghem

Delphine Van Belleghem (32) is social media freelancer en communicatietrainer. Ze studeerde sociologie, ontwikkelingssamenwerking en digital business en zet haar kennis elke dag in de praktijk voor haar klanten.

In de podcast Jouw verhaal · Digitaal geeft ze communicatieadvies en inspiratie voor socialprofitorganisaties en duurzame bedrijven. 

Instagram Stories

Op Publiek21 zal Delphine het hebben over Instagram Stories. Hoe kan je Instagram Stories inzetten voor je communicatie? En waarom zijn stories zo krachtig?

Je krijgt handige hacks om stories te maken die uitnodigen om te reageren. Je ontdekt hoe je mooiere stories maakt die de identiteit van je organisatie versterken en je publiek met je organisatie verbinden.

Ben jij al een ervaren story-maker? Dan kan je met de formules en tools van Delphine ontdekken waar nog verbetering mogelijk is. Een praktische en inspirerende sessie!

Hanan Challouki

Delphine Van Belleghem is de vierde naam die we bekend maken voor de inspiratiedag op 25 maart. Eind vorig jaar maakten we al de namen van de twee keynote-sprekers bekend.

Hanan Challouki (28) is de oprichtster van Inclusify, een strategisch bureau met oog voor alles wat met inclusieve communicatie en marketing te maken heeft. Al in 2018 noemde het Amerikaanse magazine Forbes haar een van de dertig grootste jonge marketingtalenten in Europa.

Maarten Vansteenkiste

De bekende motivatiepsycholoog Maarten Vansteenkiste bijt de spits af op Publiek21. Hij gaat dieper in op psychologische mechanismen die de motivatie bij mensen kunnen versterken. Deze inzichten kunnen ervoor zorgen dat je communicatiestrategie nog beter afgestemd geraakt op je doelgroep. Met als resultaat: nog meer impact met je communicatiecampagne.

Vorige week voegden we Bavo Van Landeghem aan de affiche toe. Hij vertelt hoe je teksten je merk nog sterker kunnen maken. Hij geeft hands-on enkele tone of voice-voorbeelden en houdt zo ook je eigen organisatie een verbale spiegel voor.

Experts en praktijkverhalen

Op Publiek21 krijgen de deelnemers opnieuw een mooie mix van experts en praktijkverhalen, over digitale communicatie, storytelling, sociale media, marketingstrategie, ambassadeurschap, community- en jongerenmarketing – en nog veel meer.

Als gevolg van de coronamaatregelen gaat Publiek21 volledig online. Alle sessies wordt gelivestreamd.

De sprekers komen naar één centrale locatie. Een videoteam zal al die sessies op een zeer dynamische manier in beeld brengen en livestreamen.

Ondertussen schreven zich al bijna 400 mensen in. Ook al is het een online-editie, het aantal plaatsen is beperkt.

Publiek 21 vindt plaats op 25 maart 2021, van 10 tot 12 uur en van 13.30 tot 15.15 uur. Je inschrijven kan via deze link. Het duurt maar 1 minuut. Organisaties in social profit en overheid krijgen 50 procent korting.