Categorieën
inspiratiedag Publiek21

Betaal met een verhaal op Publiek21

Op inspiratiedag Publiek21 zullen opnieuw praktijkverhalen over communicatie te horen zijn. Organisaties kunnen zelf een case voorstellen. Dan betalen ze niets voor de inspiratiedag. Of beter: ze betalen met met hun verhaal.

Op Publiek21, dat op 25 maart 2021 wordt gelivestreamd, krijgen de deelnemers niet alleen experts geserveerd, ze zullen ook uit praktijkverhalen van collega’s kunnen kiezen.

Heb je zelf zo’n praktijkverhaal, een inspirerende case rond communicatie in social profit en overheid? En wil je die delen met collega’s op de inspiratiedag? Dan hoef je helemaal niets te betalen. Want je betaalt al met je verhaal.

Betaal met een verhaal noemen we die campagne, al enkele jaren een succesnummer op onze inspiratiedag.

Reageer vóór 30 november

Je verhaal sluit bij voorkeur aan bij een van deze thema’s: sociale media, digitaal, storytelling, jongeren en strategie. Langer dan een half uur hoeft je verhaal niet te duren; een sessie van een kwartier mag ook.

Heb je dus een interessant praktijkvoorbeeld rond communicatie en marketing in social profit en overheid? Vul dan voor 30 november dit formulier in.

Een jury met communicatie-experts maakt in de loop van december een selectie. Aangezien het aantal sessies op Publiek21 kleiner zal zijn dan op vorige edities, zullen er ook minder praktijkverhalen geselecteerd worden.

Al 200 inschrijvingen

De inschrijvingen voor Publiek21 gaan opnieuw hard. Met nog vijf maanden te gaan zitten wel al aan bijna 200 inschrijvingen.

Binnenkort maken we de eerste namen op de affiche bekend.

Publiek21 vindt plaats op 25 maart 2021. Door de coronamaatregelen wordt het een online-event, dat wordt gelivestreamd. Inschrijven kan enkel via de website van Publiek Centraal.