Welke sociale media voor onze organisatie?

ontbijtsessies

Zoveel sociale media tegenwoordig! Welke zijn nu geschikt voor onze organisatie? Je komt het te weten op 13 oktober – na een lekker ontbijt.

Eerst was er alleen Facebook, maar nu heb je ook Twitter, en LinkedIn, en Google+, en Pinterest, en Instagram, en Snapchat … Welke sociale media zijn nu geschikt voor onze organisatie? Socialemedia-expert Kristof D’hanens legt het op 13 oktober haarfijn uit tijdens een ontbijtsessie.

Hij toont de voor- en nadelen van de belangrijkste sociale media en legt uit welke sociale media beter geschikt zijn voor bepaalde organisaties en welke niet. Allemaal met praktijkvoorbeelden uiteraard.

8 ontbijtsessies

De tweede spreker in deze ontbijtsessie is strategie-expert Els Ameloot. Ze legt uit hoe je met de customer journey snel een communicatieplan kunt opzetten.

Deze sessie in Gent is de eerste van 8 maandelijkse ontbijtsessies over communicatie voor social profit en overheid. Eerst een lekker ontbijt, vervolgens een inspirerende sessie van twee uur, over twee thema’s die met communicatie te maken hebben, met telkens ook een organisatie die haar eigen verhaal doet.

Je doet er snel een heleboel tips op, van experts en van andere organisaties. Handig voor als je niet meteen tijd hebt om een opleiding te volgen.

Deel dit bericht

2 reacties op “Welke sociale media voor onze organisatie?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *