Tevreden organisaties, daar doen we het voor

Jongerencommunicatie voor social profit en overheid

“Ik vond uw presentatie gisteren echt verrijkend. Het is een van de betere studiedagen die ik in mijn loopbaan heb meegemaakt. Dank.” – Jan Vaes, directiemedewerker Leden en Besturen Davidsfonds

Hoe schrijf ik een overtuigend persbericht?

“De opleiding was zeer interessant en nuttig. Kurt is een prima lesgever.” – Marjan Cauwenberg, communicatiemedewerker ACV-Transcom

Meer publiek met onze website

“Als communicatieverantwoordelijke van een kleine organisatie ben je met zoveel dingen tegelijk bezig. Zoekmachineoptimalisatie is één van de dingen waar ik nooit tijd voor vond. Dankzij deze opleiding weet ik nu hoe belangrijk het is om gevonden te worden in Google. De basis krijg je mee in de eerste sessie, en daarna ga je zélf aan de slag. Het is redelijk confronterend om te merken dat de SEO-logica eigenlijk haaks staat op de marketinglogica van je organisatie. Nuttig ook om je collega’s mee te krijgen in de aartsmoeilijke opdracht je te verplaatsen in het hoofd van je klant. Een must voor communicatieverantwoordelijken, zéker zij die geen webmaster of communicatieteam hebben.” – Koen Baetens, directeur Communicatie AFS (2016)

“Ik ben een masterstudente Strategische Communicatie aan de UA en ben erg blij dat ik de kans heb gekregen om deze training te volgen. Ik heb het ook achteraf met enkele medestudenten besproken en we zijn het er allemaal over eens: SEO (en SEA trouwens ook!) is zo belangrijk en cruciaal, zeker binnen ons vakgebied, dat het eigenlijk noodzakelijk is zo’n cursus te volgen. Ik heb nu wel het gevoel dat ik een klein streepje voor heb op mijn medestudenten, dus misschien moet Patrick het vak SEO komen doceren op de universiteit? ;-)” – Julie Jeunen, stagiaire AFS (2016)

“De SEO-opleiding was zeker een eyeopener. Absoluut meer inzicht gekregen in wat er allemaal bij komt kijken. Cursus was grotendeels toegepast op eigen cases van deelnemers. Een aanrader!” Wouter Viaene en Louis Huybrechts, communicatiemedewerkers Arteveldehogeschool (2016)

Meer publiek met betere foto’s

“Deze training was voor mij een oogopener. Ik weet nu hoe je een in het oog springende foto kan maken. En als ik die niet heb, weet ik waar te zoeken zonder mij zorgen te moeten maken over de rechten. De tips zijn bovendien onmisbaar om een aantrekkelijke website of nieuwsbrief op te fleuren.” – Patrick Bracke, communicatieverantwoordelijke Psychiatrisch Ziekenhuis Heilig Hart Ieper (2014)

Meer publiek met onze digitale nieuwsbrief (Mailchimp)

“Hartelijk dank voor de interessante namiddag in Leuven rond de digitale nieuwsbrief en meer in het bijzonder Mailchimp. Wij gaan er zeker mee aan de slag en zullen in juni zeker de opleiding verder volgen.” – Fernand Maes, voorzitter Davidsfonds Maarkedal (2016)

Meer publiek met Facebook

“Ik vond het een interessante sessie gisteren. Echt op maat, dat miste ik bij andere trainingen die ik al over sociale media gevolgd heb. Ik heb het gevoel dat ik nu veel concreter aan de slag kan. En dat was wat ik nodig had.” – Elke Aerts, communicatieverantwoordelijke vtbKultuur (2013)

Publiek16

“Publiek16 zat alweer boordevol inspiratie en waardevolle ideeën. Dit is echt een initiatief waar de hele sector deugd van heeft.” – Kaat Schaubroeck, communicatieverantwoordelijke Kind & Samenleving (2016)

“Gisteren mocht ik voor de eerste keer deelnemen aan de editie van Publiek16 en ik wil jullie bedanken voor een zeer interessante inspiratiedag met uitdagende, motiverende en leuke sprekers. De volledige omkadering en catering en praktische organisatie was vlekkeloos en aangeboden met een aangename menselijke warmte. Bedankt aan ieder van jullie!” – Anne-Lize Kochuyt, Public Relations Planetarium (2016)

“Hartelijk bedankt voor de inspiratie-volle dag gisteren!  Heel fijn om in een aangename sfeer onder collega’s van de volledige sector nieuwe ideeën op te doen.” – Bram Van Wichelen, verantwoordelijke digitale communicatie en database Toneelhuis (2016)

“Ik wil je graag bedanken voor de bijzonder interessante dag. Mijn complimenten voor de complementariteit van de twee keynote sprekers, de zeer concrete workshops en de afsluiter die als een bom insloeg en blijft hangen. Ik heb alvast een paar ideetjes mee naar huis en ben heel blij last minute toch gekomen te zijn.” – Frederik Verstraete, verantwoordelijke pers & media STAM (2016)

“Ik was maandag op TEDx Brussels, en jullie moeten zeker niet onder doen! Het niveau van de sprekers en jullie piekfijne organisatie was zeker evenwaardig!” – Pascale Van Durme, programmamanager Socialware (2016)

“Bedankt voor de boeiende dag gisteren!” – Debbie Crommelinck, publiekswerking (diversiteitsbeleid) NTGent

Schrijven voor het web

“De deelnemers aan de training waren unaniem enthousiast. Vooral het theoretische stuk in de voormiddag kon op veel bijval rekenen, hetgeen mij niet verbaast gezien het profiel van de medewerkers. Bij de oefening in de namiddag komen ze dan duidelijk tot de vaststelling dat de theorie in de praktijk brengen, moeilijker is dan gedacht – iets wat an sich al een goed besef is waarmee we dan verder aan de slag kunnen.” – Kenny Hendricks, coördinator communicatie Sensoa (2016)

“Nogmaals dank voor de bijzonder interessante en praktische opleiding wegschrijven.” – Hermione L’Amiral, archivaris Belgische Senaat (2017).