Publiek16. Het programma

15 maart 2016, Gent

Minard

9:30: koffie

10:00: Betaal met een verhaal (Rudy Pieters)
10:15: Karen Bertrams
11:15: Dado Van Peteghem

Bibliotheek Gent

12:30 – 13:30: lunch met Gentse dakgroenten van Roof Food

Minard / Bibliotheek

13:30: praktijksessies in 6 zalen (welke sessie in welke zaal?)

13:30
Online scoren met video. Zelf filmpjes maken (Annelies Droesbeke, Mediaraven) – VOLZET
Snapchat voor onze organisatie (Pieter De Vleesschouwer, Mediaraven) – VOLZET
Oscare. Het communicatieverhaal van een vzw (Koen Maertens, Oscare)
Faalverhalen. Wat kunnen we leren van onze mislukkingen? (Kira Van den Ende, FuckUp Nights Brussels) – VOLZET
Procurios, een CRM op maat van non-profit (Catherine Van Eeckhaute, Socialware)

14.15
Welke gratis apps maken onze organisatie efficiënter? (Kristof D’hanens, Appstublieft, Publiek Centraal) – VOLZET
Een museum op sociale media. De lancering van Trainworld (Kim Masselin, Jeffrey De Meulemeester, NMBS)
Hoe bereiken we meer jongeren? (Céline Rimaux, AmuseeVous) – VOLZET
Faalverhalen (live). Drie organisaties vertellen over een mislukking (begeleid door Kira Van den Ende, FuckUp Nights Brussels)
Storytelling. Elke organisatie zit vol verhalen (Nathalie De Neve, Bibliotheek Gent) – VOLZET
Crowdfunding. Een praktijkvoorbeeld (Jelle Monstrey, Crowdfunding Gent) – VOLZET

15:00
Push je website. Maak hem gebruiksvriendelijk en vindbaar (Patrick De Sutter, 2Mpact, Publiek Centraal) – VOLZET
Een app met onze data? (Bart Rosseau, Apps for Ghent)
Pitchen. Overtuig je publiek /sponsor in vijf minuten (Karen Hiergens, Sociale Innovatiefabriek) – VOLZET
Sterk merk. De nieuwe merkstrategie van het Rode Kruis (Luc Botten, Rode Kruis Vlaanderen) – VOLZET

Minard

15.45: Sihame El Kaouakibi

16:30: drink

Welke sessie in welke zaal?
Praktisch