Publiek14

Minder geld, meer publiek: dat was de titel van  Publiek14, de eerste inspiratiedag van Publiek Centraal. Op maandag 24 maart 2014 kwamen 200 mensen uit social profit en overheid naar de Gentse Minard om zich te laten inspireren door 20 sprekers en praktijkvoorbeelden. 

Drie sprekers zetten in de voormiddag de bakens uit: Bert Van Wassenhove, auteur van Een digitaal marketingplan in 100 dagen,  Tom Palmaerts, trendwatcher van het jaar, en Nic Batlhazar, gelauwerd film- en theatermaker en de bezieler van Sing for the climate.

In de namiddag konden de deelnemers zich laten inspireren door 17 praktijkvoorbeelden uit tal van sectoren (cultuur, sport, zorg, jeugd, overheid, ngo’s …).

Presentaties, video’s en foto’s

De presentaties, video’s en foto’s van Publiek14 staan online.

1. Presentaties. De meeste presentaties vind je op Slideshare (behalve die van Tom Palmaerts en Edgard Eeckman), die van Edgard Eeckman (UZ Brussel) op Prezi.

2. Video’s. Op YouTube staan 4 korte video’s: van de 3 sprekers in de voormiddag (Nic Balthazar, Tom Palmaerts en Bert Van Wassenhove) en een sfeerverslag, met commentaar van enkele deelnemers.

Publiek14

3. Foto’s. Op Flickr en Pinterest vind je heel wat foto’s. Die in zwartwit zijn van Wouter Rawoens.

 

Publiek14 was een organisatie van Publiek Centraal, in samenwerking met de stad Gent.

Schermafbeelding 2013-12-18 om 13.34.05