Meer aandacht in de pers? Volg een training persbericht of een mediatraining. Of beide (en bespaar 100 euro)

Wil je organisatie meer aandacht in de pers? Er komen twee opleidingen aan die daarbij helpen: een voor het schrijven van persberichten, en een echte mediatraining. Wie zich voor beide inschrijft, krijgt flinke korting.

krant

Hoe schrijf ik een overtuigend persbericht?, dit voorjaar, gaat helemaal over hoe je een goed persbericht schrijft. Hoe lang moet een persbericht zijn? Welke kop heeft het meeste effect? Dat soort vragen. Met veel oefeningen natuurlijk.

Meer publiek via de media (mediatraining), dit najaar, gaat ruimer. Centrale vragen zijn daar bijvoorbeeld: over welke onderwerpen communiceer je met de pers?, wat moet de persverantwoordelijke allemaal doen?, en waar moet je op letten als je voor de camera staat?

25 procent korting

Een training valt telkens uiteen in twee sessies van een halve dag. Tussen beide sessies krijgt elke deelnemer 2 uur persoonlijke coaching.

Wie zich voor beide opleidingen inschrijft, betaalt 300 euro in plaats van 400 euro. Daarvoor krijg je 2 dagen training (2 x 2 sessies) en 4 uur persoonlijke coaching (2 x 2 uur).

Die korting geldt ook voor wie vroeger al eens deelnam aan een van beide opleidingen.

Kurt Jacobs

Je krijgt ook de expertise van de andere deelnemers, en van Kurt Jacobs, de coach van beide opleidingen. Hij is mediatrainer  en oud-journalist (Ring-TV), met 15 jaar ervaring in de non-profitsector als pers- en communicatieverantwoordelijke (Neos, Vormingplus, De Ambrassade, Vlaamse Jeugdraad, Bond Beter Leefmilieu).

Deel dit bericht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *