Deel je ervaringen met je collega’s op Publiek18

Publiek17

Elke organisatie heeft veel ervaring met communicatie. Deel je ervaring met collega’s tijdens een van de 20 namiddagsessies op Publiek18. Je neemt dan niet alleen gratis deel aan de inspiratiedag, je krijgt er ook nog eens een pak credits voor.

Op Publiek18, op 20 maart in de Minard in Gent, kunnen de deelnemers uit 20 namiddagsessies kiezen. Daarin vertellen organisaties uit social profit of overheid over een inspirerend praktijkvoorbeeld.

Er zijn langere sessies, van een uur, kortere sessies, van een half uur, en zeer korte sessies, tafelverhalen van 15 minuten waarbij 10 mensen rond een tafel plaatsnemen.

10 organisaties gezocht

De voorbije maanden hebben we zelf al 10 sterke praktijkvoorbeelden verzameld. Voor de andere 10 sessies kunnen organisaties zich kandidaat stellen, of een praktijkvoorbeeld van een andere organisatie suggereren.

Heb je, of ken je, een interessant praktijkvoorbeeld rond communicatie en marketing in social profit en overheid? Stuur ons voor 3 februari een mail en beschrijf in max. 200 woorden je voorbeeld. Dat mag een concrete campagne zijn of een algemene aanpak.

Fuck-up-story

We zoeken vooral inspirerende praktijkvoorbeelden rond sociale media, digitale media, storytelling, marketing- en communicatiestrategie, het gebruik van beeld (foto en video), financiering, etnomarketing, ledenwerking, vrijwilligerswerking, participatie (cocreatie, crowdsourcing, ambassadeurs, netwerken …), analytics, CRM en GDPR.

Het moet niet per se een succesverhaal zijn. Dat iets niet helemaal uitpakte zoals het gepland was, kan ook zeer inspirerend zijn voor de collega’s. Zelfs een totale mislukking, een fuck-up-story of faalverhaal, vinden we interessant.

Je verhalen ondersteunen met een presentatie mag, maar hoeft zeker niet. Belangrijk is dat ook de deelnemers aan je sessie heel wat vragen kunnen stellen. Op die manier biedt je verhaal nog meer inspiratie.

100 credits

Als je je verhaal komt vertellen, neem je niet alleen gratis deel aan Publiek18 (de normale deelnameprijs is 150 euro), je krijgt er ook nog eens 100 credits voor, een onderdeel van onze campagne Betaal met het verhaal. Een credit is momenteel 1 euro waard. De credits kun je tot maart 2019 gebruiken bij de inschrijving van een van onze activiteiten.

Naar Publiek18 komen 250 mensen van organisaties uit social profit en overheid. De inspiratiedag is nu al bijna helemaal uitverkocht.

Heb je, of ken je, een interessant praktijkvoorbeeld rond communicatie en marketing in social profit en overheid? Stuur ons voor 3 februari een mail en beschrijf in max. 200 woorden je voorbeeld. 

Deel dit bericht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *