De vierde naam voor Publiek18: Sofie Verhalle

Vraag even rond wie de belangrijkste Vlaamse experts sociale media zijn. De kans is groot dat de naam van Sofie Verhalle dan valt. Ze is de vierde spreker voor Publiek18, de inspiratiedag op 20 maart in de Gentse Minard. 

Sofie Verhalle heeft vijftien jaar ervaring in digitale communicatie, met als specialisatie sociale media. Ze werkt samen met klanten om hen hun doelstellingen sneller en doeltreffender te helpen halen. Ze analyseert problemen, helpt processen te stroomlijnen en begeleidt teams naar een oplossing.

Ze werkt en werkte onder andere samen met Light for The World, Brantano, de Stad Gent, BeCommerce, De Krook Bibliotheek, Miele, Kortom, NIRAS, Sport Vlaanderen, Flanders DC, de Provincie Oost-Vlaanderen, het Vlaams Parlement, Visit Flanders, 11.11.11. en de Europese Commissie.

Sofie geeft op Publiek18 een van de drie masterclasses. Eric Goubin (communicatie voor social profit en overheid) en Pieter Blomme (digital storytelling) nemen de twee andere voor hun rekening,

Digitale media

Rosemie Callewaert opent Publiek18. Zij brengt een sterk verhaal rond de integratie van digitale technologie in organisaties. De naam van de slotspreker maken we eind deze maand bekend.

Op de affiche van Publiek18 staan meer dan 20 sessies over storytelling, sociale media, marketingstrategie, digitale communicatie, GDPR, innovatie, ambassadeurschap, participatie, jongerenmarketing, diversiteit en fondsenwerving – en nog veel meer. Inspiratie over deze thema’s krijg je van 5 topexperts. In de namiddag vertellen meer dan 20 organisaties hoe ze dat in de praktijk omzetten.

De inschrijvingen voor Publiek18 zijn gestart op 15 december. Het aantal plaatsen is beperkt tot 250. Nu al zit de inspiratiedag  voor drie kwart vol.

Schermafbeelding 2013-12-18 om 13.34.05

Deel dit bericht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *